Michal Rataj, Jan Trojan a Dragan Stojčevski (CZ)
Michal Rataj je širšímu publiku známý především jako autor filmové hudby (Promlčeno, Jan Palach, Rodina je základ státu, České století, Bohéma a další). Jako hudební skladatel je autorem převážně elektronické a instrumentální hudby a od roku 2008 vystupuje jako zvukový performer v Evropě a USA. Jeho skladby jsou pravidelně uváděny na domácích i zahraničních festivalech, spolupracuje s tuzemskými i světovými orchestry a sólisty. Pohybuje se napříč hudebními žánry a na pódiích vystupuje se sólisty z oblasti hudby vážné, experimentální i jazzové. Vyučuje skladbu, elektronickou a filmovou hudbu na katedře skladby HAMU a NYU Prague. Mezi jeho výzkumné zájmy patří tematika zvuku a prostoru. Je autorem projektů pracujících s velkým množstvím reproduktorů ve studiovém i veřejném prostoru (Zoo Praha, Zlínská zrcadla, Císařské lázně Karlovy Vary).
Jan Trojan se věnuje zvukovým performance a komponování hudby pro různá tělesa na domácí scéně i v zahraničí. Dlouhodobě se zabývá vlastnoručně sestaveným ozvučeným nástrojem nazývaným „plech“. Jako hudební skladatel a zvukový designér je autorem desítek pořadů v oblasti radioartu a rozhlasových her. Vyučuje skladbu a elektronickou hudbu na katedře skladby HAMU. Baví ho zvuky, ticho a prostor mezi nimi.
Ivan Boreš je neúnavný hudebník a improvizátor napříč žánry.
Jiří Hodina je předním českým odborníkem na gregoriánský chorál a aktivním hudebníkem se širokým záběrem od staré hudby až po aranžmá lidových písní.
Oskar Török je v našich končinách asi nejvýraznějším představitelem současného přístupu k trubce, jak jej v posledních třech dekádách na světové scéně zformovaly osobnosti, jakými jsou například Nils-Petter Molvaer, Arve Henriksen či Erik Truffaz.
Dragan Stojčevski se narodil v Pančevu na území bývalé Jugoslávie. Vystudoval obor scénografie na DAMU, kde pokračoval i v doktorském studiu. Nyní působí jako pedagog na Katedře alternativního loutkového divadla. Zabývá se site specific tvorbou a realizoval několik instalací ve veřejném prostoru, muzeích a galeriích. Jako scénograf spolupracuje s řadou významných českých režisérů, například s Janem Fričem, Michalem Dočekalem, Jiřím Havelkou, Petrou Tejnorovou, Štěpánem Paclem nebo Zdeňkem Bartošem. Vytváří scény také pro opery, přičemž nejčastěji spolupracuje s Jiřím Heřmanem.